fredag 23 april 2010

Jösses vilken tur!!!


Beror naturkatastrofer på urringningar? Det menar Irans böneledare, Kazem Sedighi. Enligt iranska medier ska han ha sagt "Många kvinnor som inte klär sig anständigt leder unga män vilse, fördärvar deras kyskhet och sprider otrohet i samhället, vilket ökar jordbävningar".


Jisses, vilken tur att jag fick reda på det här i god tid innan sommaren!! Tänk att allt detta händer när kvinnor inte klär sig anständigt – unga vilseledda män, jordbävningar… vad skulle jag kunna ha ställt till med om jag tagit på mig mina fina Borat – mankini jag fick på min födelsedag av min son??? Tänk om jag krossat äktenskap, vilselett unga kvinnor och vem vet kanske orsakat både jordbävningar och vulkanutbrott. Det är ju inget man vill vara orsak till så jag får väl smyga mig till stranden i arméns långkalsingar, gummistövlar och en rejäl ylletröja i sommar.


Med risk för att krossa era äktenskap och orsaka diverse naturkatastrofer känner jag mig ändå tvungen att klippa in en bild på Borat.

>>Läs mer


2 kommentarer:

Anonym sa...

heheeee!
ja jag hade inte heller nån aning om vad en tutte kan ställa till me! men nu vet jag!

Gummifarsan sa...

javisst är det nästan så att man blir lite rädd. Tänk om nudismen breder ut sig - och här sitter vi och oroar oss för global uppvärmning. Löjligt.